HRVATSKI MUZEJI I ZBIRKE ONLINE
muzEJ!
HR | EN

PRETRAŽIVANJE

fraza ključna riječ sve muzeji zbirke predmeti

MUZEJI

status grad vrsta muzeja
muzejske zbirke dokumentacijski fondovi arhiv
knjiznica preparatorska radionica restauratorska radionica
 
 
 
grad
vjerska zajednica
konzervatorski odjel
 

ZBIRKE

naziv zbirke (upišite naziv ili dio naziva) vrsta zbirke muzej
vrsta građe materijal grad
teritorij s kojega građa potječe vremensko razdoblje
 

PREDMETI

naslov muzej vrsta zbirke vrsta predmeta
autor datum ili razdoblje materijal i tehnika
natpisi i oznake tema opis
 
 
ADRESA
Ronjgi 1, 51216 Viškovo
Primorsko-goranska županija
RADNO VRIJEME
ponedjeljak - petak 9 - 14 h
T 051/257-340
F 051/503-79 0
E ustanova@ri.t-com.hr
W http://www.ustanova-imronjgov.hr/home
Kako doći do muzeja
- osobnim vozilom ili organiziranim autobusnom do središta Viškova, kod groblja skrenuti prema Ronjgima
- redovitom autobusnom linijom do naselja Saršoni - prigradska linija br. 11 Rijeka - Drenova - Garići
Parkiralište
da
Stručna vodstva
predavanje na hrvatskom jeziku uz najavu na telefon
Grupni posjeti
grupu čini maks. 50 osoba
Fotografiranje
da
Cijena ulaznice
besplatan ulaz
Pristup za posjetitelje s invaliditetom
ne
OPĆI PODACI
STRUČNI DJELATNICI
STRUČNE SLUŽBE I USLUGE
Status C
Vrsta stalna muzejska izložba - memorijalni
Djelokrug lokalni
Osnivač
Godina osnutka.
Voditelj
Muzej ima:
- stalni postav

Muzej

O MUZEJU

Spomen-soba se nalazi u kući u kojoj je rođen Ivan Matetić Ronjgov (1880. - 1960.), skladatelj, melograf i glazbeni pedagog.

Izloženi su dokumenti vezani za Matetićev život i stvaralaštvo, fotografije i predmeti kojima je predstavljen njegov životni i profesionalni put. Osobito su istaknuti Matetićev učiteljski rad, domoljublje i rad na buđenju nacionalne svijesti.

Uz obiteljske fotografije izložene su fotografije s praizvedbi njegovih djela u društvu poznatih hrvatskih skladatelja (Grgoševića, Gotovca i Tajčevića).

 

Najveći doprinos hrvatskoj glazbi Ronjgov je dao utvrđivanjem i zapisivanjem specifičnih zakonitosti tonske strukture istarsko-primorskoga glazbenog izraza, tj. razradom teoretskog sustava koji je nazvao istarskom ljestvicom. Na temelju tog otkrića mogao je zabilježiti narodna pjevanja Istre, Hrvatskog primorja i sjevernojadranskih otoka, sačuvati ih od nestajanja, ali i skladati u tom duhu.